کرمان رصد

آخرين مطالب

کریستیانو رونالدو |کریستیانو رونالدو؛ بازیکنی بی‌همتا/ رونالدو باید می‌رفت! فرهنگي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان خوب فوتبال جهان میباشد. کریستیانو رونالدو الگوی جوانان زیادی برای فوتبال میباشد. کریستیانو رونالدو از آن جمله ورزشکارانی است که حامی فلسطینیان شده و از همان ابتدا دشمن بودنش با اسرائیل نشان داده است. او تا به امروز موفقیت های زیادی را به خودش اختصاص داده است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
بیوگرافی کریستیانو رونالدو را در اندیشه معاصر ببینید کریستیانو رونالدو (دوس سانتوس آویرا) متولد پنجم فوریه سال 1985 که بیشتر با نام (کریستیانو رونالدو) معروف می‌باشد، فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای است که در تیم‌های (منچستریونایتد) و (ملی پرتغال) بازی می‌کند. کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین استعدادهای امروز فوتبال است.

کرمان رصد

دوران کودکی کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو در شهر (فانچال) در منطقه (مادیرا) در کشور پرتغال به دنیا آمد. مادر (ماریا دولورس داس آویرا) و پدرش (خوزه دینیس آویرا) بود. او یک برادر به نام (هوگو) و دو خواهر به نام‌های (الما) و (کاتیا) دارد.
نام رونالدو در کشور پرتغال نام رایجی نیست ولی پدر و مادرش به خاطر (رونالد ریگان) رییس‌جمهور آمریکا نام او را رونالدو گذاشتند زیرا ریگان هنرپیشه مورد علاقه پدر رونالدو بود. او تاکید می‌کند این نامگذاری اصلا دلایل سیاسی نداشته است.
کریستیانو رونالدو وقتی سه ساله بود ضربه زدن به توپ را آغاز کرد. وقتی در شش سالگی به مدرسه رفت دیگر علاقه‌اش به ورزش کاملا نمایان شده بود. او در آن زمان عاشق تیم (بنفیکا) بود و جالب است که بعدها به تیم رقیب آن یعنی (اسپورتینگ) پیوست.
کریستیانو رونالدو ابتدا با یک تیم آماتور به نام (آندورنیا) بازی می‌کرد زیرا پدرش در آن باشگاه شاغل بود. در آن زمان رونالدو تنها هشت سال داشت. در سال 1995 یعنی در ده سالگی (کریستیانو رونالدو) کم‌کم در پرتغال کسب شهرت می‌کرد و آهسته آهسته نامی آشنا در ورزش فوتبال می‌شد. به طوری که دو تیم برتر شهر مادیرا در پی امضای قرارداد با او بودند.
کریس رونالدو با بازی در مسابقات زیر هفده سال یوفا برای تیم (اسپورتینگ لیسبون) مورد توجه (جرارد هولر) سرپرست وقت تیم لیورپول قرار گرفت. در آن زمان او تنها شانزده سال داشت و به همین خاطر لیورپول از خرید او صرف نظر کرد ولی همین موضوع سبب شد به چشم (سرالکس فرگوسن) بیاید.
در تابستان 2003 کریستیانو رونالدو در بازی برابر تیم منچستریونایتد به خوبی توانایی‌های خود را در معرض تماشا قرار داد و نشان داد که می‌تواند در دو جناح بازی کند. پس از بازی، اعضای تیم منچستریونایتد همگی از یک استعداد درخشان سخن می‌گفتند. آنها معتقد بودند بهتر است در آینده در کنار این جوان باشند تا مقابل او./بیتوته همچنین بخوانید: زننده گل پیروزی پرسپولیس وارد رختکن استقلال شد
کریستیانو رونالدو؛ بازیکنی بی‌همتا کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ فوتبال جهان و بازیکن فعلی تیم النصر عربستان، در یک مستند کوتاه که در یوتیوب منتشر شده، مسیر شگفت‌انگیز زندگی حرفه‌ای خود را به تصویر کشید. این مستند سفر پسربچه‌ای کوچک در جزیره مادیرا را نشان می‌دهد که به یکی از پرافتخارترین و شناخته‌شده‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل می‌شود.
این فیلم با صحنه‌ای آغاز می‌شود که رونالدو را در راه دریافت جایزه ویژه یوفا به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نشان می‌دهد. یوفا در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان 2024-2025 از رونالدو با این جایزه تجلیل کرد، چرا که او در طول 183 بازی در این رقابت‌ها 140 گل به ثمر رسانده و به عنوان بهترین گلزن تاریخ این مسابقات شناخته می‌شود.
در طول این مستند از رونالدو پرسیده می‌شود که دوست دارد چگونه به یاد آورده شود. او در پاسخ می‌گوید: همچنین بخوانید: نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس | استقلال باخت
بازیکنی بی‌همتا. در زندگی، یک انسان خوب. برای من این مهم‌ترین چیز است.
او سپس اضافه می‌کند:
هرگز فکر نمی‌کردم روزی روی این صحنه باشم. همیشه باور داشتم که فوتبالیست حرفه‌ای خواهم شد، اما باقی مسائل را نه، فکرش را نمی‌کردم. تمام زندگی من پر از چالش‌ بوده است. وقتی 11 ساله بودم خانه‌ام را ترک کردم تا در شهری بزرگ زندگی کنم. این برای من آسان بود. از مادیرا به لیسبون رفتم، از لیسبون به انگلیس، از انگلیس به ایتالیا و سپس به اسپانیا بازگشتم. برای من این جابه‌جایی‌ها مشکلی نبود؛ این بخشی از زندگی من است و من به چنین سبک زندگی عادت دارم.
در ادامه ویدیو، از او درباره احساسش از دریافت این جایزه پرسیده می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد پاسخ می‌دهد:
اینکه به عنوان بهترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها شناخته شدم برایم افتخار است، جایزه‌ای بی‌نظیر برای بازیکنی بی‌نظیر، شوخی می‌کنم. خیلی خوشحالم. وقتی جوایز را دریافت می‌کنم همیشه به خانواده‌ام فکر می‌کنم، به خصوص به فرزندانم. آنها هنوز می‌بینند که پدرشان جایزه می‌گیرد، گل می‌زند و فوتبال بازی می‌کند. برای من این فوق‌العاده است. این انگیزه من برای ادامه دادن است. همچنین بخوانید: دربی چیست؟|معرفی7 تا ازحساس ترین دربی های جهان
رونالدو پس از غیبت در دیدار تیم النصر برابر الحزم در جام پادشاهی عربستان، به احتمال زیاد در بازی بعدی تیمش در لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الوحده به میدان بازخواهد گشت. این ستاره همچنان به درخشش در سطح بالای فوتبال ادامه می‌دهد و هواداران بی‌صبرانه منتظرند تا او بار دیگر به میدان بازگردد و استعداد بی‌نظیرش را به نمایش بگذارد./خبر ورزشی
تن‌هاخ خوب کاری کرد، رونالدو باید می‌رفت! استیو مک‌‌لارن، دستیار سابق اریک تن هاخ در منچستریونایتد و سرمربی فعلی تیم ملی جامائیکا، از اریک تن هاخ حمایت کرده است.
رونالدو در یونایتد با تاکتیک و تصمیمات این مربی هلندی مشکل داشت و در نهایت به دلیل مصاحبه تندی که علیه او انجام داده بود، از تیم کنار گذاشته شد و به النصر عربستان رفت.
مک‌‌لارن در مصاحبه‌ با تلگراف از برخورد تن هاخ با رونالدو دفاع کرد و گفت: “من نمی‌توانم از برخورد او ایراد بگیرم، او شرایط را به خوبی مدیریت کرد. من در آن زمان گفتم که تن هاخ مرد مناسبی برای منچستریونایتد بود و این در زمانی که او جدایی رونالدو را مدیریت کرد، مشهود بود.
تن هاخ با یک استاندارد و روش خاصی از بازی وارد یونایتد شد و اگر رونالدو نمی‌دوید، نمی‌توانستند بازی کنند. هیچ راهی برای بازیکنان وجود نداشت: یا این کار را انجام می‌دهید یا بازی نمی‌کنید.”
این مربی در حمایت از تن هاخ گفت: “این نکته کلیدی بود و او هرگز از به‌کار گرفتن بازیکنان جوان، ترسی نداشت. به عنوان مثال، مارکوس رشفورد یک بار در جلسه قبل از بازی با ولورهمپتون با یک یا دو دقیقه تاخیر وارد شد. تن هاخ او را نیمکت‌نشین کرد اما در نهایت او را به زمین آورد و حتی گل پیروزی را به ثمر رساند. این نقطه قوت تن‌هاخ است.”/ورزش سه
اندیشه معاصر
پایان/*
اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.
ورزشی

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/658641/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استعفای نکونام از تیم استقلال

مردم رفسنجان در نیمه نخست امسال 6740 واحد خون اهدا کردند

ضرورت حذف برنامه‌های توسعه «خودرومحور» در بافت مرکزی تهران؛ رشد اقتصاد کشور در گرو رونق صنعت ساختمان است

استودیوی شبکه 13 اسرائیل در هنگام حمله موشکی حزب‌الله به تل‌آویو (زیرنویس فارسی)

سریال طوبی چند قسمتی است| سریال طوبی چه ساعتی پخش میشود

«شهداد کرمان» قهرمان مسابقات فوتبال مجتمع‌های دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر‌

روایت روزنامه نگار اسرائیلی از «دو هدف تل‌آویو در لبنان»

چرا ماه در افق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد؟ / یک معمای حل نشده

حنیف عمران زاده: اشتباهات داوری علیه ما بوده است؛ امیدوارم فردا هواداران‌مان سنگ تمام بگذارند

جزئیات اولین کنگره ملی شهید حاج‌علی محمدی‌پور در رفسنجان تشریح شد

اولین دوره مسابقات شطرنج «سردار دلها» در رابر برگزار می‌شود

آزادی 26 زندانی با مرخصی پایان حبس در کرمان

غبارروبی گلزار‌های شهدای سیستان وبلوچستان در اولین روز هفته گردشگری

آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا شهرکرد

اظهارات مدیر کل صمت استان کرمان پیرامون دوگانگی درصد پرداخت حقوق دولتی معادن در قوانین

رایگان شدن اتوبوس برای دانش‌آموزان کرمانی

ببینید | به احترام شهدا

برای حفاظت از بافت مرکز پایتخت بابد خودرو را حذف کرد

آئین غبارروبی گلزار شهدای شهر جعفریه قم

چالش FATF در دولت چهاردهم

واشنگتن‌‌پست: لحن پزشکیان متفاوت بود

بخش‌هایی از نطق پزشکیان که خبر ساعت 14 تلویزیون نپسندید!

طبس در کدام استان است| جزئیات شهرستان طبس/ قطعه‌ای برای حادثه معدن طبس

سیاره نهم اصلا سیاره نیست!

ادامه روند اجرای خط انتقال آب رفسنجان و کرمان

افسر فاضلی شهربابکی نویسنده دفاع مقدس

همسر جدید پژمان جمشیدی کیست؟ | پژمان جمشیدی از همسرش رونمایی کرد

تأخیر در حدنگاری موقوفات موجب تضییع حقوق وقف می‌شود

اصلاح 13 نقطه حادثه خیز استان

برگزاری دربی فقط به نفع صداوسیما است

سریال غریبه چند قسمت است| تمامی جزئیات سریال غریبه

ساخت سکوی زنجیره تامین صنعت غذا

غبار روبی گلزار شهدای استان

خشم مقدس مردم دیار مقاومت ازجنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در لبنان و غزه

رئیس جدید زندان بم معارفه شد

افزایش250 درصدی اعتبارات حوزه گردشگری در کرمان

افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در کهنوج

آغازنصب نخستین پلاک تلفیقی منازل شهرستان کرمان

دادستان کرمان : ٢6 زندانی با مرخصی پایان حبس آزاد شدند

یادواره 12 شهید محله طالقانی کوهبنان برگزار شد

اعطای بخشی از اعتبارات برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های کوچک و متوسط در کرمان

آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای گناوه برگزار شد

اصلاح 13 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در کرمان

مخالفت سیاسی مجلس با دولت

پرواز «قادر1» به وقت طوفان‌الاقصی

جنگ سوم اسرائیل و لبنان

ما دعوا نداریم ولی آنها دارند

میدل ایست آی: پشت پرده سیاست منطقه‌ایِ جدید عربستان چیست؟

کریستیانو رونالدو |کریستیانو رونالدو؛ بازیکنی بی‌همتا/ رونالدو باید می‌رفت!

بمب اتمی نجات‌بخش می‌شود؟